- Algemeen

Deze man werd blind door een simpele fout die iedereen maakt! Pas hiervoor op!

De 39-jarige man genaamd Chad Groeschen is helaas aan één oog blind geworden door een simpele fout die velen dagelijks maken. De fanatieke duiker en wandelaar had nooit verwacht dat dit zou gebeuren…

chad

Na het krijgen van zijn nieuwe contactlenzen las Chad de instructies en volgde deze keurig op. Hij had pas nieuwe lenzen, want hij was zijn bril beu.

chad-2

Volgens het instructieboekje was het niet nodig om ze ’s nachts uit te doen, dus Chad dacht dat het geen kwaad kon om ze tijdens het slapen in te houden. Totdat hij op een dag wakker werd met enorm slecht zicht en een lelijk uitziend oog. Wat is er mis gegaan?

Chad ging direct naar de dokter. De dokter vertelde hem al snel dat hij een infectie heeft opgelopen genaamd ”pseudonoma infectie”. Dit was een bacterie die tussen zijn oog en zijn lens was gegroeid.

Een Amerikaanse Academie verteld: ”Elke lens, ongeacht wat het bedrijf beweert, kan schade veroorzaken indien het voor een langere tijd op het oog zit.”

Daarom is het ontzettend belangrijk om voor het slapen ALTIJD je lenzen uit te doen, ook als je even gaat douchen!

DEEL deze belangrijke mededeling met je vrienden en familie op Facebook!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *